Neit Consulting s.r.o.
Kontaktní osoba
Tomáš Niederle - tomas.niederle@neit.groupZákladní informace o společnosti
Neit Consulting s.r.o. je předním dodavatelem řešení pro oblast Data Intelligence, Enterprise Performance Management a Business Process Management. Zaměřuje se na technologie Oracle, Microsoft, SAS Institute a Jedox, primárně pro korporátní klienty ze segmentů bankovnictví a pojišťovnictví, investiční a holdingové společnosti, life sciences, výroba a státní správa. Pro široký okruh zákazníků poskytuje platformu Team assistant, jeden z předních nástrojů pro automatizaci procesů na českém trhu.
Základní informace o produktu / řešení
Team assistant
Czech Collaboration and Communication Platform Solutions
Austrálie a Oceánie
Sahel
Severní Amerika
Střední Afrika
Severní Afrika
Jižní Amerika
Východní Asie
Střední a jihovýchodní Evropa
Střední Asie
Střední Amerika a Karibik
Jihovýchodní Asie
Západní Evropa
Východní Evropa
Jižní Asie
Jižní Afrika
Skandinávské zeme
Blízký východ
Team assistant pomáhá firmám propojit různá oddělení a automatizovat jejich klíčové procesy. Díky workflow nastavenému přesně na míru zákazníkovi se eliminuje duplicitní zadávání dat, zrychluje se oběh dokumentů, vzniká jednoznačný auditní záznam. To vše umožňuje zákazníkům věnovat úsilí tam, kde je skutečně potřeba, nikoli na podpůrné a administrativní procesy. Mezi nejdůležitější přínosy implementace platformy Team assistant patří: - redukce chyb, zrychlení procesů, větší transparentnost a auditovatelnost, - jedna verze pravdy – jednotné místo všech záznamů, - rychlý, instantní přístup ke všem informacím, které právě potřebujete, - jednotný, jasně popsaný, automatizovaný a digitalizovaný postup jednotlivých procesů. Nejčastěji implementovanými procesy jsou: - Schvalování nákupních objednávek, - Zpracování přijatých faktur, - Schvalování smluv a dokumentů, - Zpracování došlé a odchozí pošty, - Zaručený elektronický archiv, - Cestovní příkazy a náklady, - Nepřítomnosti, - HR procesy, - Registr rizik, - GDPR procesy, - Facility management, - Splátkový kalendář, - Seznamování se s dokumenty (směrnicemi atp.), - Helpdesk, - Kapacitní plánování. Nejvýznamnějšími zákazníky jsou např. Volskwagen Financial Services, Fortuna Entertainment Group, Tesco Franchise Stores ČR s.r.o., Czechoslovak Group, Koopoerativa pojišťovna a.s., České aerolinie, Letiště Praha, Dr. Max holding a mnoho dalších.
Více informacíADWnow!
Czech Collaboration and Communication Platform Solutions
Austrálie a Oceánie
Sahel
Severní Amerika
Střední Afrika
Severní Afrika
Jižní Amerika
Východní Asie
Střední a jihovýchodní Evropa
Střední Asie
Střední Amerika a Karibik
Jihovýchodní Asie
Západní Evropa
Východní Evropa
Jižní Asie
Jižní Afrika
Skandinávské zeme
Blízký východ
Datový sklad formou služby Přesuňte zodpovědnost za tvorbu a provozování datového skladu na nás. ADWnow! spočívá v dodávce datového skladu formou služby – poskytujeme jednu komplexní službu pod jednou sadou SLA. Klíčové benefity jsou: - nízký nebo nulový investiční náklad, - velmi nízký provozní náklad, - krátký časový harmonogram dodání, - velmi rychlé rozšiřování služby při požadavcích na změnu, - plná auditovatelnost. Služba ADWnow! je postavena na platformě Oracle Cloud, která zajišťuje: - vysokou úroveň zabezpečení dat, - okamžitou škálovatelnost při požadavcích na nárůst výkonu, - vysokou spolehlivost a dostupnost služby, - použití špičkových Oracle nástrojů za zlomek ceny licencí. Koncovým uživatelům dodáme velmi rychle k operativnímu používání předpřipravené reporty, např.: - výsledovka, rozvaha, cash-flow, - HR reporty, - přehled výrobního procesu, - analýza podezřelého chování uživatelů, - případně další reporty připravené dle specifických požadavků.
Více informací-
Washingtonova 1624/5 110 00 Praha 1