AVE Soft s.r.o.

Kontaktní osoba

Pavel Šrámek - pavel.sramek@avesoft.cz

Základní informace o společnosti

Informační technologie

AVE Soft je inovativní společnost, která vytváří software. Postupně z ní vzešlo několik úspěšných projektů a dalších firem. Hlavním produktem AVE Softu je informační systém Evolio pro advokátní kanceláře. Nechybí ani modul pro správu pohledávek nebo verze pro exekutory. Úspěchy sbírá díky týmu skvělých lidí, kteří jsou svými myšlenkami vždycky o krok napřed. Velkou oporou je také silné zázemí Centra podpory inovací, které je součástí Vysoké školy Báňské – Technické univerzity Ostrava.

Základní informace o produktu / řešení

Evolio
Czech Digital Law Solutions
Východní Evropa

Evolio je český propracovaný nástroj pro advokátní kanceláře a právní oddělení firem. Pomůže s rychlým rozjezdem praxe pro začínající advokáty a automatizuje práci zkušeným matadorům. Zvládne i správu pohledávek. Evolio dokáže zvýšit tržby kanceláře až o 20 %. Daří se to díky sadě funkcí, které uživatelům pomáhají s vykazováním práce. Zjednodušeně řečeno systém hlídá provedené činnosti za uživatele. Zajímavý je koncept „vše v jednom“. Evolio obsahuje elektronický advokátní spis propojený s datovým schránkami, insolvenčním rejstříkem a řadou dalších služeb. Díky takovému spojení dokáže systém odbourat zbytečné rutinní práce a dá advokátům prostor k tomu, aby věnovali více času svým kauzám. Za zmínku stojí, že Evolio splňuje nejpřísnější normy zabezpečení dat ISO 27001. K dispozici jsou různě bohaté varianty pro menší i velké kanceláře. Samostatní advokáti mohou využít bezplatnou verzi. Pro náročnější nebo větší kanceláře je k dispozici prémiová verze Evolia s řadou zajímavých funkcí pro týmové řízení, automatizaci, přizpůsobení systému potřebám nebo třeba také reporting. Systém má také speciální modul pro správu pohledávek, který je v Evoliu opravdu skvělý. Zvládne předžalobní i soudní část vymáhání. Systém dokáže pro velké zákazníky zpracovat efektivně desetitisíce pohledávek. Důraz je kladen na automatizaci, takže podání EPR a následný proces, nevyžaduje zásah člověka. S pohledávkami umí Evolio pracovat v balících, ať už se jedná o jejich import do systému, hromadné změny nebo reporting o úspěšnosti vymáhání.

Více informací
Taxlio
Czech Innovative Management and Office Solutions
Czech Digital News Solutions
Východní Evropa

Taxlio vzniklo jako software na míru potřeb daňových a účetních kanceláří. Pomáhá jim s přehledným rozdělování práce, zvládat proud datových zpráv i emailu a hodně se zabývá vykazováním práce i její efektivitou. Díky jeho používání se zmenšuje počet aplikací, které musí uživatelé používat a tím se také uspoří hodně práce uživatelů. Taxlio uživateli umožní mít všechny informace krásně rozdělené do jednotlivých agend po ruce a na jednom místě. Taxlio se zaměřuje na několik oblastí. Tou první je vykazování práce a měření efektivity. Hlavním cílem je, aby kancelářím zbytečně neutíkaly peníze. Zvládá práci s paušály, položkové vykazování i vícepráce. Další oblastí je automatizace. Jde např. o automatické třídění emailů a datových zpráv, které se rovnou zařazují do agend k jednotlivým zákazníkům. Dále se na základě daňového kalendáře automaticky generují úkoly pro zpracování jednotlivých daní a mezd. Automatizace také dobře funguje i při zakládání nového klienta, kdy se k němu vygenerují všechny potřebné agendy. Proč je výhodné mít takzvaně vše v jednom? Za prvé se tím ušetří zbytečná administrativa, zbytečné přesouvání souborů a informací mezi různými aplikacemi a evidencemi. Za druhé se zlepší přehlednost a eliminují se zbytečné chyby a zmatky. Pokud uživatel vidí na jednom místě chronologicky přehled odeslaných datových zpráv, emailů a dalších aktivit, rychle si udělá obrázek o aktuální situaci. Taxlio navíc umí toto dobře spojit uživatelskými právy a např. brigádník se k citlivým údajům nedostane. Spisy klientů Taxlio zakládá automaticky podle toho, jaké daně s nimi řešíte, což eliminuje roztříštěné evidence po různých tabulkách a poznámkách. Automatické roztřídění pošty zbavuje přeukládání příloh a na časové ose daňového případu tak vidíte, jaké kroky a kdy se staly. Také můžete omezit práva uživatelů, tak aby se nestalo, např. že brigádník uvidí citlivé informace klienta, ke kterým se neměl vůbec dostat. Taxlio využívají firmy různých velikostí. Větší firmy oceňují zejména nástroje pro týmovou práci, kontrolu a automatizaci. Menší firmy a jednotlivci vidí výhody zejména v konceptu „Vše v jednom“, protože to jejich lidem šetří čas. A bez ohledu na velikost všechny zajímá vykazování práce a jak si zajistit dobrou odměnu za svou práci. Taxlio pomáhá tomu, abyste mohli chodit domů s čistou hlavou.

Více informací
Service